ANNIE. ARBETSLÖS MEN INTE VÄRDELÖS

Påskkärringar

Publicerad 2015-04-02 18:15:00 i Familjeliv,

Något som knappt finns i Årsta är påskkärringar. Jag vet, för förra påsken firade vi i Årsta. Är det för att dom inte gillar staden kanske? Eller tycker dom det är jobbigt att gå i alla höghusens trappor? Här i Söderköping finns det många av dom i alla fall. Påskkärringarna i Söderköpring är dessutom väldigt väluppfostrade. Dom kommer med både ägg, blommor och teckningar. Och dom önskar verkligen glad påsk. Det är trevligt :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie - arbetslös men inte värdelös

Jag beundrar alla som bloggar. Och jag vill vara en av er. Nu när jag blivit arbetslös så behöver jag dessutom ett sidoprojekt, som tar lite av min tid. Att vara arbetslös innebär, för er som aldrig varit det, oändligt mycket tid. Den här bloggen kommer handla om min skakiga vardag som arbetslös och om min väg till jobb. Men också om mitt liv som småbarnsförälder och om underbara Årsta där jag bor och lever.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela